czwartek, 7 stycznia 2016

Dufinki siostry Anastazji





Przeglądałam dziś książkę "Nowe Przepisy 183"siostry Anastazji i natknęłam się na ciekawy przepis, na wykorzystanie ziemniaczków z poprzedniego dnia musiałam troszkę dogotować bo mi brakowało. Przepis banalnie prosty i smaczny. Każdy sobie z nim poradzi. To zaczynamy.

Składniki:

60 dag ugotowanych ziemniaków (najlepiej dzień wcześniej),
3 jajka,
3 łyżki oleju,
3 łyżki słodkiego mleka,
7 łyżek mąki pszennej,
tłuszcz do smażenia,
sól,
pieprz
Wykonanie:


Ziemniaki zmielić w maszynce, dodać wszystkie składniki i dobrze wymieszać doprawić solą i pieprzem. Nakładać małą łyżeczką na gorący tłuszcz i smażyć jak frytki. Takie ziemniaczki to świetny pomysł na zastąpienie tradycyjnych ziemniaków do obiadku.


( troszkę dziwne kształty, ale robiłam pierwszy raz ;)

Smacznego :)

2 komentarze: